Odoberajte newsletter a získajte zľavu 5% na Váš nákup!

Postup pre rýchle vybavenie reklamácie

Našli ste na nábytku poškodenie? Ťuklá hrana, škrabanec alebo iný nedostatok? Nezúfajte! Nič späť posielať nemusíte.

Občas sa to môže stať. Aj my sme len ľudia a aj napriek našej maximálnej snahe a minimu manipulácie so škatuľami sa jednoducho niekedy stane, že sa objaví nejaká nedokonalosť. K reklamáciám ale pristupujeme zodpovedne a riešime ich okamžite. V prípade, že objavíte problém, vždy postupujte takto:

  1. Nebojte sa nábytok zmontovať - ​​pokiaľ poškodenie nebráni funkčnosti daného prvku či neohrozuje bezpečnosť pri používaní, tak nábytok zmontujte
  2. Zdokumentujte poškodenie - stačí pár fotiek z detailu a pár z diaľky, aby bolo jasné, o aký diel ide
  3. Pripravte si kód dielu - v návode je každý diel označený číselným kódom. Pokiaľ pošlete kód, ušetríte sebe i nám veľa času
  4. Vyfoťte štítok nalepený na krabici s poškodeným dielom - výrobca štítok požaduje na vybavenie reklamácie
  5. Kontaktujte nás - najlepšie bude, keď odpoviete na potvrdzovací mail Vašej objednávky alebo na predchádzajúcu mailovú komunikáciu. Pokiaľ nedohľadáte, napíšte nám na mail info@hezkydetskynabytek.cz. Mail by mal obsahovať fotky poškodenia, fotku štítku na krabici a ideálne aj kód dielu. V prípade otázok volajte na číslo +420 733 741 347 (Jan Michlovský). O priebehu reklamácie Vás budeme informovať.
  6. Počkajte na nové diely - na základe fotiek pre Vás objednáme jednotlivé diely u výrobcu a potom Vám ich starostlivo zabalené doručíme. Nový diel si vymeníte a starý poškodený diel nám určite vracať nemusíte

 

Neviete si rady s montážou? Nedovierajú sa Vám dvere pri skrine? Vždy máme riešenie.

Najrýchlejšie Vám poradíme na čísle +420 733 741 347 (Jan Michlovský). Nebojte sa opýtať - ušetríte si prácu.

Aj napriek tomu, že k nábytku je pribalený detailný návod, sa občas stane, že niečo prehliadnete.

Najčastejšou chybou pri montáži býva zlé usadenie pántov pri skriniach. Väčšina skríň má viac druhov pántov. Venujte zvýšenú pozornosť ich rozmiestneniu. Pánty sa líšia výškou "schodku". Odporúčame si pred montážou rozmiestniť pánty vedľa seba a roztriediť ich podľa návodu. Keď je problém s usadením dverí, z 99 % prípadov je to práve táto chyba.

 

Podarilo sa vám niečo rozbiť či zlomiť? Prevŕtali ste sa pri montáži omylom cez? Môže sa stať.

Radi pre Vás objednáme akýkoľvek diel, aby ste mali nábytok v bezchybnom stave.

 

Nenašli ste v krabici montážny návod?

Rozkliknite si u nás na webe požadovaný prvok a pod obrázkami produktu nájdete v záložke "Súvisiace súbory" PDF s návodom.